Playformance logo 2 - internet

Jobba hos oss

Brinner du för idrott och hälsa och vill vara med i ett team som vill förändra människors livsstil i grunden? Kan du identifiera dig med mottot ”Alla som kommer till oss ska känna sig sedda och få bästa möjliga hjälp till en rörligare vardag”? Har du erfarenhet med reception och administration med fokus på ett högklassigt kundbemötande?

Då är det kanske just dig vi söker till vår reception!

 

Receptionist 100% från 1/4-2022 med möjlighet till omgående timanställning (UPP TILL 50%).

Playformance är Rygg- och idrottskliniken i Tomelilla. Här jobbar två kiropraktorer, en naprapat och en massageterapeut, samt en receptionist på deltid. Vi bedriver forskningsbaserad privat hälso- och sjukvårdsverksamhet med expertis inom besvär i rörelseapparaten och är i ständig utveckling. Vår nuvarande receptionist ska gå i pension mars 2022 och vi söker därför en receptionist till vårt team med heltidsanställning från april. Fram tills dess finns möjlighet att jobba timmar (framförallt eftermiddagar/kvällar).
 

Information om tjänsten

I rollen som receptionist arbetar du inom flera områden som alla bidrar till patientens helhetsupplevelse. Oavsett varför patienten kommer till oss är det få saker som är så uppskattade som ett vänligt ansikte när man kommer innanför dörren. Som receptionist agerar du spindeln i nätet som får patienterna att känna sig trygga, avslappnade och välkomna.

Varje dag kommer du ha många olika kontakter och för att trivas i rollen behöver du vara glad och utåtriktad, men även kunna vara självgående och stresstålig. Som receptionist bidrar du till att kliniken upplevs som en inspirerande och trivsam plats för både medarbetare och patienter genom ett professionellt bemötande. Tystnadsplikt är en självklarhet.

Vi söker dig med glimten i ögat och service i hjärtat. Vi är övertygade om att det är när du får utvecklas och bidra med all din kompetens och erfarenhet som vi överträffar patientens förväntningar. Så ta med dig dina erfarenheter, ditt engagemang och ditt sätt att tänka till oss – och bidra till en kultur där vi bryr oss på riktigt.

Välkommen till Playformance!
 

Arbetsuppgifter

  • Hälsa välkommen och ge patienten praktisk information kring besöket. 
  • Checka in, ta betalt och boka nya tider.
  • Servera vatten/kaffe/te vid behov.
  • Aktivt arbeta med merförsäljning.
  • Svara i telefon och på e-post.
  • Viss ekonomi och administration.
  • Fakturering.
  • Göra beställningar.
  • Daglig tvätt och städ.
  • Vara behjälplig där det finns behov, både för patienter och dina medarbetare.

Vi söker dig som

  • Har ett öga för detaljer och ser vad som behövs. 
  • Har ett nogrant, strukturerat och lösningsorienterat arbetssätt.
  • Är flexibel och stresstålig. 
  • Bra på att samarbeta, men kan också jobba självständigt.
  • Är orädd i ditt sätt att ta dig an nya uppgifter.
  • Har flytande svenska i språk och skrift, samt goda kunskaper i engelska.
  • Har goda digitala kunskaper.
  • Gärna har tidigare erfarenhet från reception och administration.
  • Gärna har tidigare erfarenhet från idrott och/eller hälsa.

Ansök här

Fyll i nedanstående formulär eller skicka din ansökan till:
Playformance AB, Bangatan 14B, 27334 Tomelilla 

Fält med * är krav. Övriga är valfria.

  • (Endast Word,RTF,PDF)
    (max 50 MB)
  • (Endast Word,RTF,PDF)
    (max 50 MB)
  • (max 50 MB)

START: 
 1/4-2022
 

OMFATTNING: 
Heltid

ARBETSTIDER:

Måndag-fredag

PLATS: 
Tomelilla

LÖN: 
Enligt överenskommelse

SISTA ANSÖKNINGSDATUM:
Ansökningar hanteras löpande.